Felanmälan

För att göra en felanmälan loggar du in på Mina Sidor.

Har du inget konto skapar du det genom att registrera dig. Du fyller i personnummer och ett OCR-nummer från en faktura från oss. På Mina Sidor anmäler du fel eller skada i din lägenhet som inte är akuta.

Hyr du lokal går det bra att skicka in din felanmälan via mejl till [email protected]

 

Vid akuta problem, ring vår kundservice på 040-611 34 00.

 

Vid akuta jourfall efter kontorstid och på helger (till exempel större elfel eller vattenläckage), ring journumret som står på Mina Sidor eller i entrén till trapphuset. Tänk på att om du anmäler en skada som inte är akut kan du komma att debiteras för kostnaden för jourutryckningen.

 

Är du hyresgäst i Stockholm: Kontakta Driftia 08‑744 44 33, [email protected]. Akuta fel, jourtid: Kontakta Driftia 08-744 09 50.